Project Simon Loos
Periode: januari 2021
Uitrusting:
Koelunit:
Frigoblock FK25i (inverter controlled)
Inverter gestuurde koelunit met hoog energie-efficiëntie en een laag verbruik.
Verdamper:
Geïntegreerd in de koelunit. Bak bestaat uit twee compartimenten (multitemp.)
Frigoblock FK25i (inverter controlled)
Inverter gestuurde koelunit met hoog energie-efficiëntie en een laag verbruik.
Verdamper:
Geïntegreerd in de koelunit. Bak bestaat uit twee compartimenten (multitemp.)
Aandrijving:
Frigoblock AW22.5 watergekoelde generator
Frigoblock AW22.5 watergekoelde generator
Extra:
- Autostart: bij koelvraag wordt er een signaal naar de afstandsbediening gestuurd, zodat de laadruimte wordt voorzien van de juiste temperatuur.
-Kiephydrauliek (gepatenteerde hefsysteem) voor het kunnen laten kantelen van de truck cabine.
- Piek uitgerust
- Autostart: bij koelvraag wordt er een signaal naar de afstandsbediening gestuurd, zodat de laadruimte wordt voorzien van de juiste temperatuur.
-Kiephydrauliek (gepatenteerde hefsysteem) voor het kunnen laten kantelen van de truck cabine.
- Piek uitgerust
Truck:
Mercedes-Benz Atego 1523
Serie van 3 trucks
Carrosserie:
Carrosseriefabriek Heiwo B.V.
Mercedes-Benz Atego 1523
Serie van 3 trucks
Carrosserie:
Carrosseriefabriek Heiwo B.V.
Simon Loos
Transport is de oudste tak van sport binnen Simon Loos. Wat in 1938 begon als een bodedienst tussen Alkmaar en Hoorn, groeide uit tot een landelijk logistiek dienstverlener in de top 20 van Nederland, met meer dan dertig vestigingen, 625 voertuigen en 725 opleggers.